Thursday, October 28, 2010

kesah ke tak..?


Korg kesah x kalo husband/wife korang share makanan ngan kwn2 pompuan/lelaki die?colleagues ke?
Bukannye share mkn satu pinggan berdua..Ok, contoh situation la,keluar lunch ramai2 geng2 opis,pastu masing2 order. Mestila order lain2 kan, bila dah mkn halfway,nak la bg org lain rase..
Kiranye husband/wife guna sudu yg sama dan pinggan yg sama la ngan kwn2 die ..

Dulu time aku single aku x kesah..aku pon slalu gak buat camtu..Pastu ade sorg colleague aku ni ckp,kalo nak suruh anak syg+dengar ckp,amalkan die mkn 'bekas' kite.cthnye,kalo kite minum air then bg die minum guna gelas yg sama.

 Dr segi scientificnye die x dpt la nk explain,but sometime dgn izin Allah,it works.
So aku pon terpikir, camner kalo husband/wife bleh mkn 'bekas' pompuan/lelaki lain,mungkinkah boleh jd camtu?? Akan timbul rase kasih dan sayang?? Hohoho sgt fobia aku dengan skandal di tempat keja nih..

Ape pendapat anda??

1 comment:

  1. aku rs kalau sekali sekala share mknan tu xpe kot...

    tp aku setuju la yg bab kalau nak suruh anak syg+dgr ckp kita tu, makan bekas kita..

    aku ada bc kat mn ntah, nabi kongsi cwn minum air dgn isteri dia...isteri dia minum di tmpt yg sama nabi minum tu...

    so, aku amal kan yg tu la...:)

    ReplyDelete