Thursday, May 26, 2011

Pirates of Caribbean: On Stranger Tides



Sape dah tengok citer ni??
Last weekend out of sudden Epul mentioned wanna go for movie.Hmm it has been a while kiteorg layan movies kat cinema ni. Bukannya apa,takde movie yg menarik untuk dilayan.Aku layan movie kat rumah jek since Epul rajin download.Setakat movie ringan cam America's Virgin ke,cam tak berbaloi nak tengok kat panggung. Lagi2 movie Melayu.Bukan aku nak lecehkan movie Melayu,tapi boleh kira berapa kerat jek yang best. Hantu Kak Limah Balik Rumah tu terkecuali la.Yang tu aku pegi tengok kat panggung,terpengaruh ngan budak2 opis yg asyik gelak jek bila cerita review movie tu. Lagi satu,kalo nak tengok movie Melayu ni,sama ada aku gi sorang2 atau pegi ngan member2.Epul jangan harap nak pergi kalo aku ajak huhu

Ok,back to Pirates of Caribbean: On Stranger Tides movie, aku rasa quite okla. Takdela membosankan cam sequel yang ke3 tu. Kali ni banyak action dan ade lawak jugak. Aku suka bila Johnny Depp berlakon. Sebetulnya pun,aku pegi tengok movie ni sebab dia jek hehehehe.. Tapi heroin dia pon not bad.Sape la nama pompuan tu..
Hmmm dari 5 bintang, aku bagi cerita ni 3 setengah bintang. (nak gak ada setengah tu hihihi)
Aku pergi tengok kat TGV Wangsa Walk.Recommended,sebab tempat ni agak baru dan seat agak selesa.

Hmmm... rasa nak tengok Nur Kasih The Movie la... agaknya berjaya tak aku pujuk Epul join eh...?

No comments:

Post a Comment